برای راه اندازی یک کسب و کار چه چیزی لازم است؟ چگونه مقیاس می کنید؟ چه چیزی موفقیت ها را از شکست ها جدا می کند؟
هر هفته در پادکست Sage مشاوره خوبصاحبان مشاغل و کارآفرینان دقیقاً به این سؤالات پاسخ می دهند. بعد از 3 فصل، وقت آن است که به وجه مشترک آنها که موفقیت را تضمین می کند نگاه کنیم.
برای کشف رازهای راه اندازی یک کسب و کار موفق از صاحبان کسب و کار مانند شما ادامه مطلب را بخوانید.
چه طرفدار پادکست باشید چه نباشید، به احتمال زیاد اگر در حال خواندن این مطلب هستید، یا یک کارآفرین مشتاق هستید یا قبلاً شروع به راه اندازی کسب و کار خود کرده اید.
هر هفته، به مدت 3 فصل، پادکست Sound Advice با مهمانان جذاب با داستان های تجاری که ارزش به اشتراک گذاری دارند، مصاحبه می کند.
3 درس کلیدی وجود دارد که مهمانان را متحد می کند، خواه آنها یک کسب و کار اشتراک را از اتاق خواب خود راه اندازی کرده باشند یا یک فروشگاه آجر و ملات در خیابان بزرگ افتتاح کرده باشند.
در این مقاله، 5 مورد از محبوب ترین قسمت های ما به شما کمک می کند اسرار موفقیتی را که باید جرات کنید و خودتان آن را انجام دهید، بیان کنید.
پادکست صوتی همراه با مشاوره
Sound Advice راه حلی برای موفقیت مالی کسب و کار شما در سال اول و بعد از آن است.
بیشتر بدانید
جیمز منسفیلد: با یک گاو یک تجارت آنلاین راه اندازی کنید
این قسمت برای هر کارآفرین نوپایی که علاقه مند به راه اندازی یک مدل کسب و کار اشتراکی است، باید گوش کند. جیمز منسفیلد، یکی از بنیانگذاران فیلد و گل، سفر خود را برای ساختن کسب و کارش از ابتدا به اشتراک می گذارد.
او در مورد اهمیت گوش دادن به نیازهای مشتری، ایجاد لیست های ایمیل قوی، درک رقابت و مطالعه تمام جنبه های کسب و کار صحبت می کند.
جیمز بینش منحصربهفردی را در مورد چالشها و پاداشهای راهاندازی یک کسبوکار اشتراک ارائه میدهد، و شما را با مقدار زیادی غذای (رنگارنگ) برای فکر کردن میگذارد.
جولین کالد: چگونه از روز اول یک کسب و کار مقیاس پذیر راه اندازی کنیم
جولین کالد، مدیر عامل Made.com، یک مبشر تجارت الکترونیک است. در این قسمت، جولین بینش شگفت انگیزی از روزهای اولیه Made.com، یکی از موفق ترین خرده فروشان آنلاین مبلمان ارائه می دهد.
او اهمیت همسویی کسبوکار با هدف، نقش فناوری در مقیاسپذیری عملیات، و ارزش انعطافپذیری زمانی که در مقیاسسازی یک کسبوکار اشتباه میشود، توضیح میدهد. این قطعاً چیزی است که می توانید در صندلی راحتی خود از آن لذت ببرید، زیرا استراتژی استارتاپ خود را طوفان فکری می کنید.
ناتالی بامفورد: یک تجارت پستی 1 میلیون پوندی از 0 پوند ایجاد کنید
ناتالی بامفورد سفر خود را برای ایجاد Coleague Box، یک تجارت سفارش پستی که تنها در 5 ماه به گردش مالی 1 میلیون پوندی رسید، به اشتراک می گذارد. او در مورد اهمیت پیش بینی رشد، استخدام هوشمند و حفظ تعادل بین کار و زندگی صحبت می کند.
داستان او گواهی بر قدرت اراده و استراتژی های تجاری هوشمند است. اگر علاقه مند به یادگیری بهترین روش برای مدیریت سریع رشد کسب و کار هستید، درگیر شوید.
Simon Squibb: یک سرمایه گذاری مطمئن برای کسب و کار رویایی شما
اگر شما یک کارآفرین مشتاق هستید، این قسمت را در بالای لیست مواردی که باید گوش کنید قرار دهید. سایمون اسکوئیب، کارآفرین سریالی، بینشهای خود را که به سختی به دست آورده است در مورد تضمین سرمایهگذاری، ایجاد زمینهای برنده و درک ذهنیت سرمایهگذار به اشتراک میگذارد.
او در مورد اینکه چقدر حیاتی است ایجاد انعطافپذیری، درک آنچه سرمایهگذاران میخواهند ببینند و تفاوت بین ایجاد یک نام تجاری و ایجاد یک تجارت، صحبت میکند. شما در کمترین زمان برای زنگ معروف آن صف خواهید کشید!
زوئی چپمن: از آپارتمان 1 خوابه من تا اژدها
زوئی چپمن سفر الهام بخش خود را از آپارتمان 1 خوابه اش تا راه اندازی کسب و کارش در لانه اژدها به اشتراک می گذارد. او در مورد اهمیت به چالش کشیدن شانس، توسعه یک کسب و کار منحصر به فرد، و اینکه چگونه واگرایی عصبی می تواند دیدگاه جدیدی در مورد نوآوری ارائه دهد صحبت می کند.
زوئی به عنوان یک مادر مجرد با بودجه تبلیغاتی محدود، اهمیت ایجاد یک جامعه رسانههای اجتماعی را نشان میدهد و نشان میدهد که چگونه تایید اینفلوئنسر مناسب میتواند باعث ایجاد یا شکست کسبوکار شما شود. یکی برای همه والدین مجرد با یک ایده داغ در پس زمینه.
3 درس از کارآفرینان
ممکن است بخواهید یک کافه گربه باز کنید، یک محصول جدید راه اندازی کنید یا یک سرویس آنلاین ارائه دهید. مهم نیست که کسب و کار جدید شما چیست، همانطور که کارآفرینان ما نشان می دهند، این 3 موضوع برای اجرای یک کسب و کار موفق ضروری است.
1. مشتری در قلب همه چیز قرار دارد
مشتری مداری عبارتی است که در دنیای کسب و کار زیاد مطرح می شود، اما اساساً به این معنی است که مشتریان خود را در مرکز تجارت خود قرار دهید. سعی کنید واقعاً نقاط درد و نیازهای آنها را درک کنید و آنها را با محصول یا خدمات خود برطرف کنید. اگر به نیازهای مشتریان خود گوش ندهید، احتمال شکست کسب و کار شما بسیار زیاد است.
«مشتریان ما به ما در اتخاذ این تصمیمات کمک کردند. بنابراین این نوع ما را هدایت کرد و سعی کردیم بفهمیم مردم چگونه از محصولات ما استفاده می کنند. بازخوردی که ما دریافت کردیم همان چیزی است که ما را وادار کرد مشترک شویم.»
جیمز منسفیلد
2. انعطاف پذیری و ریسک پذیری
راه اندازی یک کسب و کار همیشه یک نوع ریسک است. لازم است فردی با نوع خاصی از تحمل ریسک در این عدم قطعیت پیشرفت کند. تلاش برای موفقیت یک کسب و کار با فراز و نشیب های زیادی همراه است. پرورش انعطافپذیری و توانایی بازگشت از شکست یکی از نقاط قوت اصلی یک کارآفرین موفق است.
همانطور که سایمون اسکوئیب می گوید:
دلیل موفقیت من امروز این است که ریسک زیادی کردم. در سال های اولیه چاره ای جز ریسک نداشتم.
سایمون اسکوئیب
3. نوآوری و سازگاری
چند سال گذشته، از جمله در طول همه گیری کووید-19، آزمون خاصی برای انعطاف پذیری کارآفرینان بوده است. در هسته بیشتر کسب و کارهای موفق، شما تمایل به توسعه محصول یا خدمات را بر اساس بازخوردهای دنیای واقعی (هم از طرف مشتریان و هم از محیط) پیدا خواهید کرد. ایجاد یک کسب و کار موفق یک چیز است. ایجاد میراثی که ماندگار است و با نوآوری همراه است، چیز دیگری است.
“در برخی مواقع به آن نقطه حساسی می رسید که کسب و کار شما به اندازه کافی ایمن است که تیمی که دارید نه تنها قادر به مدیریت ایمن آن برای بقیه عمر کسب و کارتان است، بلکه می توانید نوآوری کنید. به چالش بکش.”
جولین کالده
افکار نهایی
گوش دادن به داستان های دیگر صاحبان کسب و کار و یادگیری از موفقیت ها و شکست های آنها یک اقدام هوشمندانه برای هر کارآفرین مشتاق است.
با این حال، در پایان روز، موفقیت اغلب از طریق آزمون و خطای شخصی حاصل می شود. اگر یک ایده تجاری عالی دارید، شروع به تحقیق در مورد همه چیزهایی که باید بدانید، مانند:
سپس، درست مانند مهمانان Sound Advice، دست به کار شوید.
چه کسی میداند، حتی ممکن است روزی در یک قسمت با داستان موفقیت خود به اشتراک بگذارید. موفق باشید