مارگارت اوموتایو سانی آلفونسی ساده ترین شروع زندگی را نداشت.
مارگارت که توسط یک مادر مجرد در یک منطقه شهرداری در شمال لندن بزرگ شد، به بیماری به نام talipes equinovarus (TEV) – که بیشتر به نام کف پای صاف شناخته میشود – یک نقص مادرزادی در پای راست او بود که باعث میشد با لنگی راه برود.
او در کودکی چندین سال را در بیمارستان و خارج از بیمارستان با پزشکان گذراند که ناامیدانه تلاش می کردند تا پای او را صاف کنند، اما فایده ای نداشت.
مارگارت چندین دهه به سرعت به جلو رفت و با فداکاری و مقاومت بینظیر، بر محدودیتهای شرایط خود غلبه کرد و به مگی «ماشین» آلفونسی تبدیل شد.
مارگارت اکنون یک تالار مشاهیر راگبی است که در کمتر از 74 موقعیت به یاد ماندنی نماینده انگلیس بود، 28 تلاش هیجان انگیز به ثمر رساند و یکی از چهره های کلیدی تیم انگلیس بود که در جام جهانی 2014 فرانسه قهرمان شد.
او حتی به این تیم کمک کرد تا هفت عنوان متوالی شش کشور گینس را کسب کند، رکوردی که هنوز هم پابرجاست.
مگی پس از بازنشستگی از راگبی در سال 2014، حرفه دو و میدانی را آغاز کرد و در رشته پرتاب توپ شرکت کرد. مدت کوتاهی پس از بازنشستگی از ورزش حرفه ای دو سال بعد، او شروع به اظهار نظر در مسابقات راگبی زنده و حضور در برنامه های تلویزیونی مختلف از The One Show تا Children In Need کرد.
مگی با تکیه بر درس های بسیاری که از حرفه درخشان خود در راگبی آموخته است، پنج نکته ورزشی را که می توانید امروز در کسب و کار خود اعمال کنید، به اشتراک می گذارد.
1. ایجاد تیم های با عملکرد بالا
نکته: «چرا» خود را پیدا کنید و آن را با تیم خود به اشتراک بگذارید.
مگی می گوید: «از زمان خواندن کتاب پاتریک لنسیونی، پنج اختلال در یک تیم، آن را در طول دوران حرفه ای راگبی خود به کار برده ام.
این کتاب، که توسط مربیان NFL در ایالات متحده مورد استفاده قرار می گیرد، چالش هایی را که تیم ها هنگام رشد با هم با آن روبرو می شوند، تشریح می کند.
اما از قضا، کتاب تجاری سایمون سینک با چرا شروع کنید بود که واقعاً مگی را به اوج موفقیت ورزشی بینالمللی رساند.
او میگوید: «زمانی که در جام جهانی 2014 قهرمان شدیم، چیزی که به تیم ما کمک کرد درک «چرا» دیگران بود – چرا ما را به انجام کاری که انجام میدهیم سوق دادند.
“چرا” من در طول سال ها تغییر کرده است. وقتی راگبی بازی می کردم می خواستم خوب بازی کنم تا بتوانم باعث افتخار مادرم باشم. او به عنوان یک والد مجرد تقریباً زندگی خود را برای موفقیت من از دست داد.
وقتی دلیل قوی داشته باشید، هیچ چیز نمی تواند شما را متوقف کند. شما را هیدراته نگه می دارد.»
برترین غذای آماده
این جایی است که داستان اصلی شما مطرح می شود.
کمی وقت بگذارید و فکر کنید که در وهله اول چه چیزی باعث شد که بخواهید کسب و کار خود را شروع کنید. چشم انداز و ماموریت خود را با تیم خود به اشتراک بگذارید (یا مجدداً به اشتراک بگذارید) و برخی اهداف تجاری را که با آنها همسو هستند تعیین کنید.
این فرآیند به طور بالقوه می تواند یک تیم وظیفه محور را به یک تیم هدف محور و با عملکرد بالا تبدیل کند.
2. استفاده از داده ها و بینش ها برای آماده سازی
نکته: یک رویکرد داده محور برای عملکرد کسب و کار خود داشته باشید
مگی با اعداد و ارقام و اعمال نتایج در عملکرد خود – هم به عنوان یک بازیکن و هم به عنوان یک مفسر ورزشی – غریبه نیست.
به عنوان یک بازیکن، اغلب اطلاعات و اطلاعات زیادی دریافت میکردم که به من کمک میکرد تا برای مسابقات آماده شوم – برای مثال حجم کاری من در ورزشگاه و زمین از نظر تعداد پاس و تکل، چند متر دویدن و غیره. در” او می گوید.
«آنچه برای من مهم بود یافتن راهی برای جذب تمام بینشها و درک ارتباط آنها با عملکرد من در روز بعد بود.
به عنوان مثال، فرض کنید من دیروز در ورزشگاه یا زمین بسیار سخت کار کردم، بینش در داده ها ممکن است به نیاز بالقوه به استراحت و ریکاوری امروز اشاره کند.
«به همین ترتیب، قبل از اظهار نظر در مورد یک بازی، دادههای بازیهای قبلی را میگیرم و آنها را به تم ترجمه میکنم. این قطعا به تجربه بیننده می افزاید زیرا آنها چیزی بیش از یک بازی دریافت می کنند. آنها دانش، تخصص، چیزهایی که می توانند در مورد آنها حتی در میخانه صحبت کنند به دست می آورند. حالا آنها می توانند بگویند که یک تیم نه فقط به خاطر خودش، بلکه به این دلیل که A، B و C را انجام می دهد، عالی است.”
برترین غذای آماده
داده هایی را جمع آوری کنید که برای زندگی کسب و کار شما حیاتی هستند، مانند جریان نقدی، حاشیه سود و هزینه به دست آوردن مشتری جدید.
ردیابی داده های شما یک چیز است، اما به همان اندازه مهم است که به دنبال روندهایی باشید که رویکرد شما را به بازاریابی، توسعه محصول و تخصیص منابع نشان می دهد.
همیشه آماده باشید تا استراتژی خود را بر اساس یافتن اطلاعات جدید تنظیم کنید.
3. جشن پیروزی ها
نکته: تمام مراحل کسب و کار خود را برچسب گذاری کنید
Magee میگوید، علامتگذاری یک نقطه عطف کسبوکار، انگیزه و شتاب ایجاد میکند، بنابراین مهم است که همه برندههای خود را تصدیق کنید، «حتی اگر کوچک باشند».
همچنین برای شما و تیمتان جوان کننده است.
او میگوید: «اگر موفقیتهای خود را جشن نگیرید، احساس میکنید روی تردمیل هستید، که بسیار خستهکننده است، زیرا به عنوان یک ورزشکار هرگز نمیدانید استراحت بعدی شما چه زمانی خواهد بود.
“پیروزی های خود را تصدیق کنید و قبل از بیرون رفتن دوباره به شما استراحت می دهد.”
برترین غذای آماده
نقاط عطفی را تعیین کنید که منعکس کننده پیشرفت کسب و کار شما هستند، مانند رسیدن به نقطه سربه سر، تضمین مشتریان تجاری مکرر، و تنوع بخشیدن به خط محصول یا خدمات شما.
جشن گرفتن تمام پیروزی های خود را به یک عادت تبدیل کنید. شما همیشه می توانید دستاوردهای خود را به روش های مختلف برجسته کنید، مانند در طول جلسات تیم، در خبرنامه ها، در رسانه های اجتماعی و موارد مشابه.
هنگامی که به نقطه عطفی رسیدید، میتوانید زمان استراحت و استراحت خود و تیمتان را نیز برنامهریزی کنید تا همگی سرحال باشید و برای پذیرش چالش بعدی آماده باشید. کسی برای یک روز خارج از خانه تیم است؟
4. غلبه بر چالش ها
نکته: ذهنیت بهبود مستمر را در پیش بگیرید
در طول سالهای ورزشیاش، مگی به سختی نمیتوانست پس از باخت – حتی یک شکست بزرگ – بازگردد.
او میگوید: «به طرز عجیبی، بازگشت از رکود دوران راگبی برای من آسان بود.
ذهنیت طبیعی من این بود که دوباره به باشگاه و در زمین تمرین برگردم تا نشان دهم واقعاً چه تواناییهایی دارم.
من بازی را تماشا میکردم، عملکردم را تجزیه و تحلیل میکردم، به همه چیزهای عملی که میتوانم برای بهبود در بازی بعدی انجام دهم فکر میکردم و وقتم را صرف کار روی آن قسمتها میکردم. معمولاً اینطوری بهبود مییابد.»
چیزی که بیشتر برای مگی چالش برانگیز بود، از خود راضی شدن پس از برد بود.
او میگوید: «بعد از یک برد، میتوانی کمی استراحت کنی. تقریباً کاملاً از خود راضی می شوید. بنابراین در ذهن من همیشه شماره دو بودم. من هرگز شماره یک نبودم.
بنابراین، من همیشه سعی کردم بهتر از روز قبل باشم.”
برترین غذای آماده
در کسب و کار، بهبود مستمر دستور روز است – چه مهارتها، محصولات یا خدمات شما.
برای جلوتر ماندن از منحنی، مهم است که بدترین منتقد خود شوید و دائماً ارزیابی صادقانه ای از عملکرد کسب و کار خود داشته باشید – زگیل و همه چیز. سپس روی دورهها، ابزارها و آموزشها سرمایهگذاری کنید و تیم خود را به مشارکت تشویق کنید. اگر راه را پیش ببرید، به احتمال زیاد آنها را دنبال خواهند کرد.
5. یافتن پشتیبانی برای افزایش کارایی کسب و کار
نکته: مشاوران قابل اعتمادی را پیدا کنید که شما را به تفکر متفاوت دعوت می کنند.
مگی میگوید: «مربیها دانش، تجربیات، دیدگاهها و روشهای متفاوتی برای انجام کارها به من دادند.
جالب اینجاست که مربیانی که بیشترین تاثیر را روی من داشتند، کسانی نبودند که به من می گفتند چه کار کنم، بلکه کسانی بودند که فکر من را به چالش می کشیدند و می دانستند که سوالات درستی که باید بپرسم تا من را سخت تر فکر کنم.
«آنها تقریباً به من اجازه دادند توانایی های خودم را توسعه دهم و همیشه نیازی به دادن پاسخ به من احساس نمی کردند. من شخصا فکر می کنم بهتر است به مردم اجازه دهیم تا حدی خودمختاری را تجربه کنند و خودشان تصمیم بگیرند.»
برترین غذای آماده
به دنبال یک مربی کسب و کار بروید، مخصوصاً کسی که به تفکر جانبی معروف است، البته نتایج برجسته را هم ذکر نکنید.
این می تواند یک حسابدار باشد که نه تنها می تواند در مورد اظهارنامه مالیاتی و الزامات انطباق پشتیبانی ارائه دهد، بلکه می تواند مشاوره هایی را نیز به اشتراک بگذارد که می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند.
سپس مربیان و مربیان کسب و کار وجود دارند که می توانند توصیه هایی را به اشتراک بگذارند و به شما کمک کنند تا برنامه هایی برای حفظ کسب و کار خود در مسیر درست داشته باشید.
برای فرآیندهای حقوق و دستمزد یا مدیریت افراد به پشتیبانی نیاز دارید؟ به متخصصان منابع انسانی و حقوق و دستمزد که در موقعیت ایده آل برای غلبه بر چالش ها در این زمینه ها به شما کمک می کنند، نگاه نکنید.
اما به خاطر داشته باشید که شما مایل به پاسخگویی به پرسشهایی هستید که شما را تشویق میکنند تا استعداد، تواناییها، اخلاق کاری و نتایج خود را بررسی کنید.
افکار نهایی
یافتن پشتیبان مناسب برای کسب و کارتان تنها نیمی از کار است. سپس این به شما بستگی دارد که همه این منابع را گرد هم بیاورید و کاری کنید که برای کسب و کار شما کار کنند.
در اینجا سه نکته مهم مگی برای تمرکز در داخل و خارج از اتاق هیئت مدیره آورده شده است.
«اول، به عنوان یک رهبر، واقعاً مهم است که با مردم به عنوان یک فرد رفتار کنیم، نه به عنوان یک جمع. با هر فردی که ملاقات می کنید یک رویکرد شخصی در نظر بگیرید، آنها را به بهترین شکل ممکن بشناسید و دریابید که چه چیزی باعث می شود تا آنها را تیک بزنید.
«برخی افراد فصل دارند. زمانی وجود دارد که بازوی خود را دور آنها قرار دهید، زمانی دیگر برای هل دادن آنها و زمانی دیگر برای کشیدن آنها وجود دارد.
دوم، از منطقه راحتی خود خارج شوید. وقتی رهبران این کار را به طور منظم انجام می دهند، به طور غیرمستقیم اطرافیان خود را تشویق می کنند که دقیقاً همان کار را انجام دهند.
سوم، یک «تیم شما» ایجاد کنید. به عبارت دیگر، اطراف خود را با افرادی احاطه کنید که تمام تلاش خود را می کنند تا به شما کمک کنند تا بهترین نسخه خود شوید.
برای برخی از متخصصان کسب و کار، ورزش و تجارت رشته های کاملاً متفاوتی هستند و هرگز این دو با هم ملاقات نمی کنند.
اما این دیدگاه، بسیاری از درسهای تجاری ارزشمندی را که برخی از ورزشکاران نخبه – گذشته و حال – میتوانند به ما بیاموزند، رد میکند.
از این گذشته، هیچ کمبودی برای شخصیتهای ورزشی وجود ندارد که با موفقیت به کارآفرینی و سایر سرمایهگذاریهای تجاری تبدیل شدهاند – اغلب به دلیل مهارتهایی که در طول حرفههای ورزشی خود به دست آوردهاند.
مگی فقط یکی از آنهاست.