چگونه ارزش مشتری را برای رشد افزایش دهیم


آیا تیم شما در چرخه معیوب کارهای انطباق با حجم بالا و کم ارزش گیر کرده است؟ آیا مایلید روی آنچه واقعاً برای شما مهم است تمرکز کنید – ارائه ارزش به مشتریان و در نهایت رشد کسب و کارتان؟

در این مقاله توضیح می دهیم که چگونه استفاده از فناوری مناسب و رویکرد مشتری اول به شما کمک می کند تا پتانسیل مشتریان خود را به حداکثر برسانید.

از یک شرکت دیجیتال تا یک شرکت انسانی

پذیرش فناوری برای تبدیل شدن به یک شرکت مشتری محور ضروری است. با خودکارسازی کارهای دستی خسته کننده و وقت گیر مانند ورود داده ها یا پردازش فاکتور، کسب و کار شما می تواند زمان و منابعی را برای اولویت بندی روابط با مشتری آزاد کند.

شرکت‌های حسابداری با دیجیتالی شدن با نرم‌افزار حسابداری ابری مانند Sage for Accountants، جهشی بزرگ در کارایی انجام داده‌اند.

کسب‌وکارهای انسانی با اولویت دادن به ارتباطات شخصی و خدمات متمرکز بر روابط بر رعایت ساده، این گام را فراتر می‌گذارند. این بدان معناست که فناوری باید مکمل عنصر انسانی باشد، نه جایگزین.

بنابراین در حالی که نرم افزار حسابداری ابری به شما امکان می دهد تا گزارش های مشتری ارزشمندی تولید کنید، ارسال گزارش های معمول به تنهایی برای افزایش معنادار رضایت مشتری کافی نیست.

شما می توانید با دور شدن از مکالمات مرتبط با تقویم حسابداری و به سمت خدمات منظم و شخصی سازی شده مشتری مانند پیش بینی و برنامه ریزی سناریو با استفاده از داده های زنده، حفظ مشتری را به طرز چشمگیری افزایش دهید. هدف این است که در تصمیم گیری تجاری مشتریان ضروری شود.

ویل فارنل، نویسنده کتاب The Human Firm، می گوید که “با پیشرفت تکنولوژی، ما اکنون در گفتگوهای روزانه و هفتگی با مشتریان خود درگیر هستیم.”

پرسیدن سوالات درست

اغلب درک درستی از نحوه افزایش ارزش مشتری وجود ندارد، زیرا بسیاری از حسابداران این فرآیند را بیش از حد پیچیده می‌کنند یا گزارش‌های زیادی را برای صاحبان کسب‌وکار در حال حاضر غرق شده ارسال می‌کنند.

اگر ابتدا اهداف و نگرانی های مشتریان خود را درک کنید، واقعاً می توانید شروع به ایجاد ارزش برای مشتریان خود کنید. با پرسیدن سوالاتی از مشتریان خود شروع کنید: جاه طلبی های شما چیست؟ دوست دارید یک سال دیگر کسب و کار خود را کجا ببینید؟

تشویق مشتریان برای بیان اهدافشان به شما یک نقطه شروع ارزشمند می دهد تا به آنها کمک کنید به جایی که می خواهند برسند.

ممکن است متوجه شوید که صاحبان مشاغل در علف های هرز گیر کرده اند و مدت زیادی است که حتی به اهداف خود فکر نکرده اند. بنابراین آنها احتمالاً از این فرصت استفاده می کنند و روی تصویر بزرگ تمرکز می کنند و به جای ترازنامه با شما در مورد آینده خود صحبت می کنند.

توانمندسازی مشتریان کوچک خود

قضاوت در مورد اینکه چه مشتریانی پذیرای این بحث ها خواهند بود می تواند چالش برانگیز باشد و اغلب منجر به ایجاد فرضیاتی بر اساس اندازه کسب و کار می شود. با این حال، واقعیت این است که مشاغل در هر اندازه نیاز به حمایت دارند.

برای مثال، شرکا اغلب تصور می‌کنند که کسب‌وکارهای کوچک‌تر نمی‌خواهند برای پیش‌بینی یا برنامه‌ریزی سناریو هزینه بپردازند، به‌خصوص آن‌هایی که تمایلی به پرداخت هزینه برای کار مطابقت ندارند. اما اینها همان مشتریانی هستند که برای عضویت در کسب و کار، مربیان و مربیان پول خرج می کنند.

این کاملاً ممکن است که بسیاری از مشتریان کوچک شما متوجه نشوند که شما می توانید کارهای بیشتری را فراتر از حساب های استاندارد و تهیه اظهارنامه مالیاتی برای آنها انجام دهید و باید آنها را بررسی کنید.

ویل فارنل می گوید: «من متوجه می شوم که اغلب مشتریان اغلب از نیازهای خاص خود بی اطلاع هستند. از دیدگاه من، ما وظیفه داریم به مشتریان کمک کنیم تا اهمیت چیزهایی را که ممکن است متوجه نیازشان هم نشوند، درک کنند.”

همه چیز در مورد کمک به آنها برای درک توانایی های خود است. هنگامی که شما به طور خاص از نظر دستیابی به اهداف تجاری آنها صحبت می کنید، ناگهان این مشتریان حساس به قیمت (حداقل از منظر انطباق) برای بحث در مورد پرداخت برای خدمات ارزش افزوده بسیار بازتر می شوند.

خدمات تکراری ساختمان

در مدل سنتی شرکت، خدمات ارزش افزوده مشتری معمولاً به صورت خدمات فردی توسط شرکا و مدیران ارائه می شود. این زمان می برد و توانایی مدیریت ارشد را برای ارائه این خدمات مشاوره به هر مشتری محدود می کند.

اما اکنون می توانید از خدمات اضافی حسابداری ابری مانند ابزارهای بودجه بندی هوشمند و برنامه نویسی استفاده کنید که خدمات ارزش افزوده شما را از حالت موقت به حالت تکراری منتقل می کند. به عنوان مثال، از Futrili برای اجرای دفتر کل Sage هر مشتری برای پیش بینی دقیق 3 ساله استفاده کنید – دیگر نیازی به ساخت اسکریپت در اکسل نیست.

ابزارهایی مانند این نه تنها فرآیند را برای مدیریت ارشد ساده می‌کنند، بلکه استفاده از آن‌ها آسان است و این امکان را برای همه اعضای تیم فراهم می‌کند که در این فرآیند شرکت کنند.

و می‌توانید خدمات تکراری را با قیمتی که مشتریان کسب‌وکار کوچک می‌توانند بپردازند ارائه دهید – یک برد-برد هم برای رشد آنها و هم برای شما.

کسب و کار خود را رشد و توسعه دهید

به مشتریان خود نشان دهید که به آنها اهمیت می دهید. ارزش مشتریان خود را باز کنید و عملکرد خود را با فرآیندهای هدفمند و رویکرد انسان محور رشد دهید.

دیدگاهتان را بنویسید