چگونه خرده فروشان می توانند برای جمعه سیاه آماده شوند


به یاد دارید زمانی که جمعه سیاه فقط یک روز بود؟ خب حالا همه چیز عوض شده

بسیاری از خرده فروشان در حال آماده سازی معاملات جمعه سیاه اولیه هستند و به کل ماه نوامبر رفتار جمعه سیاه را می دهند.

افزایش خرید آنلاین به این معنی است که ترغیب مشتریان برای مراجعه به شما آسان‌تر از همیشه است، اما باید در مورد نحوه ارتباط خریداران مشتاق فروش با کالاهای تخفیف‌خورده خود خلاق باشید تا سود خود را بالا نگه دارید و مشتریان خود را درگیر خود نگه دارید.

اتخاذ رویکرد تجارت الکترونیک و فروش آنلاین محصولات خود (اگر قبلاً این کار را نکرده اید) تنها یکی از راه های استفاده از پدیده جمعه سیاه است.

اگر می‌خواهید در این فصل شلوغ فروش سود زیادی کسب کنید، این مقاله به حوزه‌های اصلی مورد توجه برای کسب‌وکار خرده‌فروشی شما خواهد پرداخت.

کاوش کنید که کجا می توانید از فناوری برای ایجاد پهنای باند استفاده کنید و جمعه سیاه را یکپارچه و سودآور کنید.

در اینجا چیزی است که ما در این مقاله پوشش می دهیم:

چک لیست برای جمعه سیاه و دوشنبه سایبری

لیست رایگان جمعه سیاه و دوشنبه سایبری خود را دانلود کنید تا به کسب و کارتان کمک کنید تا برای دوره شلوغ فروش آماده شود.

چک لیست رایگان خود را دانلود کنید

مالی جمعه سیاه

اول اول است. اگر کسب و کار شما مرز باریکی بین سود و زیان در فعالیت های روزمره خود دارد، باید تصمیم بگیرید که آیا اجرای فروش جمعه سیاه حرکت درستی است یا خیر.

وضعیت مالی خود را از طریق صورت سود و زیان بررسی کنید. مقداری پیش‌بینی انجام دهید تا ببینید آیا مدل کسب‌وکار شما واقعاً می‌تواند نه تنها از کاهش قیمت کالاها، بلکه از افزایش موقت کارکنان و هزینه‌ها، مانند افزایش بودجه بازاریابی یا تبلیغات پشتیبانی کند، شاید لازم باشد تقاضای بالقوه را برآورده کنید.

آیا استخدام پیمانکاران خدمات مشتری اضافی برای رسیدگی به افزایش درخواست های سفارش منطقی است؟ اگر سهام فروخته شود، آیا به کارکنان انبار اضافی برای برداشت و بسته بندی نیاز خواهید داشت؟ آیا مسائلی در زنجیره تامین شما وجود دارد که مانع از رسیدن کالاها به موقع به مشتریان شود؟

جدا از این ملاحظات لجستیکی و مالی، شما همچنین باید مطمئن شوید که توانایی گرفتن داده های مناسب از این رویداد را دارید. درک الگوهای خرید، مکان‌ها و پتانسیل‌های بالقوه مشتریان شما، بخش مهمی از رشد کسب‌وکار شما و بهتر کردن سال آینده است.

دریافت نرم افزارهای مالی، موجودی و زنجیره تامین مناسب می تواند به شما در مدیریت اطلاعات برای خود کمک کند، به جای اینکه خودتان صفحات گسترده مختلف از داده های مشتری و موجودی را جمع آوری کنید.

ارزیابی رفتار خریدار برای مدیریت موجودی

شما باید کالاهای فروش بالا را، چه در فروشگاه ها و چه آنلاین، ذخیره کنید. این به این معنی است که موجودی بیشتری باید ذخیره یا حمل شود و این با هزینه هایی همراه است.

به داده های سال گذشته خود نگاه کنید تا تخمین بزنید که چه مقدار موجودی در فروشگاه و چه آنلاین نیاز دارید. آیا در سهام سورپرایزی داشته اید که فکر می کردید خوب بفروشد و نشد یا برعکس؟

سرمایه گذاری در تجزیه و تحلیل سهام برای ایجاد ظرفیت مورد نیاز برای مدیریت تقاضای بالا در فصل اوج معاملات مهم است.

می توانید مطمئن شوید که سهام کافی برای افزایش تقاضا در جمعه سیاه، دوشنبه سایبری و فصل خرید کریسمس دارید.

پذیرش پرداخت برای فروش جمعه سیاه

بدون سیستم پرداخت امن و سریع، سود جمعه سیاه شما محدود خواهد بود. ترجیحات نسلی و میزان راحتی خریداران با فناوری پرداخت نیز نقش مهمی در موفقیت شما دارد.

سفرهای مشتری امروزی به طور فزاینده‌ای متنوع است و می‌تواند فوری یا بسیار پیچیده باشد، به‌ویژه برای افراد جوان یا مسن‌تر. ایجاد یک سیستم پرداخت روان از طریق رسانه های اجتماعی در کار متصل مدرن ما ضروری است. برخی از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی می‌توانند فوراً شما را به صفحه خرید خود ببرند، در حالی که برخی دیگر در معرض خطر حذف مشتری از طریق یک سری مراحل پیچیده هستند.

سفرها می توانند از خریدهای ناگهانی در برنامه های خرید یا رسانه های اجتماعی تا خریدهای طولانی تر و بسیار مورد توجه شامل چندین کانال برای تحقیق در مورد محصولات و مقایسه قیمت ها – حتی در زمان فروش جمعه سیاه – متغیر باشند.

مقرون به صرفه بودن را در مسیر خرید خود در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اطمینان از اینکه وب سایت شما استانداردهای دسترسی را دارد و سازگار با موبایل است، می تواند اعتماد مشتری را به سیستم پرداخت افزایش دهد. تقاضا برای پرداخت های موبایلی و کیف پول های دیجیتال در حال افزایش است، بنابراین ارزش دارد که آنها را به عنوان بخشی از روش های پرداخت خود بررسی کنید.

فرآیند پرداخت را در پیشنهاد مشتری همه‌کانالی خود ادغام کنید تا یک تجربه بی‌نظیر جمعه سیاه داشته باشید.

برای انجام این کار، باید انتظارات مشتری را در هر مرحله از سفر در نظر بگیرید و اطمینان حاصل کنید که فناوری پرداخت شما می تواند هر سناریوی فروش را بدون توجه به کانال یا روش پرداخت ترجیحی مطابقت دهد.

خرده فروشان در هر اندازه ای با ارائه سادگی، راحتی و ارزش پایدار و به خوبی تعریف شده در رویکرد خود به پرداخت ها متمایز خواهند شد.

برای خرده فروشان آنلاین، ارائه انواع روش های پرداخت برای تجربه مشتری بسیار مهم است.

از تحقیقاتی که در طول سال‌ها انجام شده است می‌دانیم که مصرف‌کنندگان معمولاً در صورت مشاهده انواع متنوعی از انواع پرداخت در هنگام پرداخت، چهار برابر بیشتر احتمال دارد که خرید خود را تکمیل کنند.

امنیت پرداخت را برای افزایش ترافیک مدیریت کنید

شما همچنین باید امنیت داده های مالی و شخصی مشتریان خود را در نظر بگیرید و محافظت از تقلب را در نظر بگیرید.

در سال 2018 اتحادیه اروپا چارچوب جدیدی به نام GDPR را پذیرفته است که ذخیره ایمن داده های مشتری را الزامی می کند. اگر با مشتریان در کشورهای اتحادیه اروپا تجارت می کنید و داده های آنها را ذخیره می کنید، باید شرایط این الزام را رعایت کنید.

در حالی که کسب‌وکارهای موجود پس از تغییر مطابقت دارند، اگر کسب‌وکار جدیدی را برای استفاده از فروش جمعه سیاه راه‌اندازی می‌کنید، باید هزینه‌های فناوری اضافی این امر را در برنامه و بودجه خود لحاظ کنید.

یک نوآوری دیگر که از بهبود حفاظت از داده های مشتری پشتیبانی می کند، توکن سازی است که امکان ذخیره ایمن جزئیات کارت منحصر به فرد شما را فراهم می کند و دسترسی به اطلاعات پرداخت اصلی را بدون توجه به نقطه تماس تضمین می کند.

خریداران تمایل بیشتری به استفاده از فناوری پرداخت جدید پیدا کرده‌اند، اما همچنان نگران امنیت اطلاعات شخصی خود هستند.

تحقیقات نشان می دهد که 62٪ به طور کلی اقدامات احراز هویت اضافه شده برای امنیت پرداخت آنلاین را همانطور که توسط PSD2 مورد نیاز است، می پذیرند.

فن‌آوری‌های جدید احراز هویت مجدداً خریدهای تکراری را تأیید می‌کنند یا خریداران را به وب‌سایت بازمی‌گردانند و تجربه آن‌ها را حتی یکپارچه‌تر می‌کنند.

استخدام جمعه سیاه

حتی با وجود هر چیز دیگری، همچنان باید مطمئن شوید که کارکنان کافی برای مدیریت موجودی و آماده سازی اقلام برای تحویل دارید.

بینش راه‌حل‌های مدیریت کسب‌وکار می‌تواند به شما بگوید که چه مقدار نیروی اضافی برای استخدام نیاز دارید. همچنین می تواند در استخدام، زمان بندی و برنامه ریزی به شما کمک کند.

افزودن کارمندان بیشتر – موقت یا تمام وقت – به معنای سرپرست بیشتر حقوق و دستمزد برای تعریف انواع کارمندان و محاسبه حقوق و مزایای دقیق برای هر یک است.

انجام دقیق این کار در فصل شلوغ جمعه سیاه چالش بیشتری خواهد بود، به خصوص اگر به صورت دستی انجام شود.

فناوری یکپارچه سازی حقوق و دستمزد با عملکرد ردیابی زمان و حضور و غیاب می تواند کارمندان در فصل اوج را تسهیل کند.

پیوند دادن زمان و داده های فروش برای اهداف آشتی، حذف خطاهای داده ها و کاهش تقلب در حقوق و دستمزد مهم است.

ردیابی این داده ها همچنین می تواند به برنامه ریزی برای سایر فصول اوج معاملات کمک کند.

یک راه حل مدیریت کسب و کار مجهز به اتوماسیون می تواند این کار را برای کارکنان با هر اندازه ای آسان و بدون خطا کند.

نظرات نهایی در مورد آماده شدن برای جمعه سیاه

جمعه سیاه فصل فروش فلش است. اکنون بیش از هر زمان دیگری، اگر مشتری شما تجربه مورد انتظار خود را به دست نیاورد، ممکن است فرصت فروش آینده را از دست بدهید.

از فن‌آوری‌های مدیریت کسب‌وکار جدید استفاده کنید تا با جریان نقدی همگام باشید و اطمینان حاصل کنید که هر چیزی که می‌خرند به سرعت به آنها می‌رسد. با مدیریت دقیق موجودی و انبار، راه‌حل‌های کارکنان، گزارش‌دهی و رویکرد بازاریابی مناسب، در یکی از بزرگترین رویدادهای خرید سال، کارها را در صندوق‌های آنلاین به‌خوبی اجرا خواهید کرد.

یادداشت سردبیر: این مقاله برای اولین بار در اکتبر 2019 منتشر شد. و برای ارتباط به روز شده است.

دیدگاهتان را بنویسید